niedziela, 21 czerwca 2015

Spirulina - "must have" każdej włosomaniaczki.

   Hej! Spirulinę mam w swoich zbiorach już od dość dawna, ale zwykle o niej zapominam, sama nie wiem dlaczego. Spirulina to sproszkowane algi morskie, w ponad 50% składa się z białek, maseczka z jej dodatkiem to po prostu zabieg proteinowy dla włosów.
 30g spiruliny na ZróbSobieKrem kosztuje niecałe 10 zł - jest to moim zdaniem baaardzo niska cena, w porównaniu do jakości tego produktu i jego wydajności. Po żadnym produkcie z proteinami moje włosy nie wyglądają tak, jak po spirulinie. Maję ogromną objętość i są niesamowicie gładkie.

  Dzisiaj właśnie zajrzałam do swojego koszyczka z półproduktami i stwierdziłam, że dawno nie korzystałam z tego ciemnozielonego proszku i postanowiłam go użyć.
 Najpierw spryskałam je sokiem z aloesu zmieszanego z wodą, a potem naolejowałam metodą olejowego serum w sprayu, do którego dodałam olej kokosowy, olej lniany budwigowy, d-panthenol, kwas hialuronowy, kolagen i elastynę i trochę wody. Trzymałam całość na włosach dwie godziny. Następnie umyłam włosy tybetańskim szamponem o balsamem z Planeta Organica. Łyżeczkę spiruliny zmieszałam z porcją drożdżowej maseczki Babuszki Agafii i nałożyłam na włosy pod ręcznik- mieszanka ta siedziała na moich włosach około godziny. Efekty jak zwykle możecie zobaczyć poniżej :)
 Jak zwykle od razu po myciu włosy trochę odstają, ale jutro po wyszczotkowaniu będzie już lepiej. Włosy są miłe w dotyku i mają ładną objętość. Maseczkę ze spiruliną kładę zawsze na włosy również przy samym skalpie, bo ładnie je unosi i odbija od nasady, nie ma "zagrożenia przyklapem".
  Jeśli jeszcze nie próbowałyście spiruliny, to gorąco zachęcam. Jeśli nie sprawdzi się do włosów, z powodzeniem możecie ją użyć jako maseczkę na twarz - ja jeszcze nie próbowałam, ale podobno świetnie działa.
Trzymajcie się ciepło!
Pozdrawiam - Monia

22-06 -Edit : Zwykle jest tak, że moje włosy najlepiej wyglądają na drugi dzień po umyciu - tym razem nie jest inaczej. Są bardzo gładkie i pięknie błyszczą. Niestety nie ma mi kto zdjęcia zrobić :/ Musicie mi wierzyć na słowo. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz