wtorek, 12 maja 2015

Trzy tygodnie z Jantarem - podsumowanie pierwszego tygodnia.

   Cześć! Od jakiegoś czasu w Rossmanie można dostać taką oto wersję odżywki Jantar - popularnej wcierki na porost włosów. Ja już kiedyś miałam Jantar, zakupiony z polecenia koleżanki w liceum. Dzisiaj wiem dlaczego się z nim nie polubiłam - używałam go zdecydowanie za dużo, więc według mnie był niewydajny, zużyłam 2/3 w tydzień, a oprócz tego uważałam, że bardzo przetłuszcza mi włosy i musiałam je myć codziennie. Teraz już nieco mądrzejsza, zaczęłam swoją przygodę z nową wersją Jantaru :). 04-05 był mój pierwszy dzień. Miałam wtedy 60,5 cm. Wcierałam go przez tydzień metodą inwersji i tak jak podejrzewałam- nie dało to żadnych efektów, bo myję włosy głową w dół. Włosy urosły bodajże o 0,5cm. Nadal będę go wcierać, jeszcze przez dwa tygodnie.
   Cały czas kontynuuję kurację z Calcium Panthetonicum, ale podejrzewam, że na mnie ono nie działa jakoś specjalnie jeśli o porost włosów chodzi, natomiast fenomenalnie ograniczyło wypadanie. Jak na razie, nie zaobserwowałam żadnych skutków ubocznych w związku z przyjmowaniem CP. Niebawem już trzecia włosowa aktualizacja. :) Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz